MANAGEMENT

2015-09-14 11:14

Σημείο αναφοράς ο πελάτης.

OPCMAGAZINE.GR

—————

2015-09-13 11:13

Εξυπηρέτηση Πελατών: Τα 11 συχνά λάθη που κάνουν οι νέες εταιρίες

Έχεις μία σχετικά νέα επιχείρηση και πρώτο σου μέλημα είναι η απόκτηση νέων πελατών; Απολύτως λογικό! Όμως, εξίσου σημαντική –και ίσως ακόμα σημαντικότερη στη συνέχεια- είναι η διατήρηση των υφιστάμενων πελατών.  Αυτοί είναι η καλύτερη πηγή σου για νέες πωλήσεις, νέους πελάτες και ιδέες για...

—————

2015-09-11 11:11

Πώς θα αποκτήσουν οι εργαζόμενοί σας επιχειρηματικό πνεύμα

Καθώς εντείνεται ο ανταγωνισμός των εταιρειών για ταχύτητα και καινοτομία, η λήψη των αποφάσεων φεύγει από τους επικεφαλής και διασπείρεται προς τα κάτω. της Ντέμπορα Ανκόνα* Η οργανωτική μεταβολή δεν ήταν ποτέ εύκολη, αλλά στο παρελθόν ήταν λίγο-πολύ προβλέψιμη. Υπήρχαν οι ηρωικοί...

—————

2015-09-10 11:10

Εσωστρέφεια και Εξωστρέφεια στην Ηγεσία και τη Συνέντευξη Επιλογής Προσωπικού

    Ποιος είναι εσωστρεφής και ποιος εξωστρεφής; H εξωστρέφεια συσχετίζεται πολύ συχνά με την κοινωνική διάσταση της προσωπικότητας. Ο εξωστρεφής αναζητά και επιλέγει να βρίσκεται (ίσως και συνεχώς) με ανθρώπους ενώ ο εσωστρεφής αποφεύγει τις...

—————

2015-09-09 10:21

12 λάθη που κάνουν τα ηγετικά στελέχη με τους νέους μάνατζερ

*Tou Jeff Schmitt Σας  περιμένει μια από τις πιο δύσκολες  συζητήσεις  της καριέρας σάς. Πριν από ένα χρόνο συστήσατε τον καινούριο διευθυντή στο προσωπικό, κομπάζοντάς για τα προσόντα και τις ικανότητες του και δηλώνοντας αστειευόμενος ότι μία μέρα θα γινόταν το αφεντικό σάς....

—————

2015-09-08 11:09

4 χαρακτηριστικά του αντιπαραγωγικού υπαλλήλου

Σε μια νεοφυή (startup) επιχείρηση η επιλογή των ατόμων που τη στελεχώνουν έχει καθοριστική σημασία για την επιτυχία της. Καθώς οι startups απασχολούν αρχικά έναν μικρό αριθμό υπαλλήλων, η αντιπαραγωγική συμπεριφορά ακόμη και ενός από τα μέλη τους είναι δυνατόν να μειώσει την απόδοση...

—————

2015-09-07 11:07

Ο μεγαλύτερος μύθος στο Μάρκετινγκ

  Πάνος Τσαγκαράκης Είναι αναμφισβήτητη αλήθεια ότι όσα περισσότερα δεδομένα έχουμε στη διάθεσή μας, τόσο μεγαλύτερη είναι η δυνατότητά μας να γνωρίζουμε επακριβώς τι πρέπει να κάνουμε για να βελτιώσουμε την απόδοση και την αποτελεσματικότητα...

—————

2015-09-06 11:23

4 Απροσδόκητα Επιχειρηματικά Μαθήματα απο έναν Γιαπωνέζο συγγραφέα

Είμαι μεγάλος οπαδός του Ιάπωνα συγγραφέα Haruki Murakami. Η ιδιοφυΐα του Μουρακάμι βρίσκεται στην πειθαρχία, στην εστίαση και στην αποφασιστικότητά του. Τον βλέπω ως εναν Zen Master - μια ενσάρκωση της σοφίας, του πάθος, της ικανότητας και της εξαιρετικής βούλησης. by Alex Iskold Τα στοιχεία...

—————

2015-09-06 11:19

Μήπως ήρθε η ώρα να αγνοήσεις τον προϊστάμενό σου;

«Ο κακός προϊστάμενος βλάπτει σοβαρά την υγεία και συγκεκριμένα την καρδιά». Σίγουρα στα χρόνια που εργάζεστε θα έχετε έρθει αντιμέτωποι με προϊσταμένους... διαφόρων ειδών. Φωνακλάδες, υπεραπαιτητικούς, μισάνθρωπους και γενικά δύστροπους. Της Νικόλ Κλάδη Για να επιβιώσετε στον εργασιακό χώρο...

—————

2015-09-06 11:17

Αποτελεσματικές τεχνικές διαχείρισης

Είτε είστε αντιμέτωποι με το χειρισμό των βασικών αρχών της διαχείρισης του προσωπικού, τη διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων, διαχείριση συμπεριφοράς, διαχείριση συγκρούσεων, τη διαχείριση του χρόνου, διαχείριση έργου, ακόμη και τη διαχείριση μιας τάξης, αυτός ο οδηγός μπορεί να σας βοηθήσει να...

—————