3 μαθήματα για startups από την Apple

2015-07-19 21:13

Πώς μια εταιρεία που ξεκίνησε από το γκαράζ ενός σπιτιού στην Καλιφόρνια έφτασε να γίνει κολοσσός στον χώρο των ηλεκτρονικών προϊόντων; Η Apple δεν έχει δημιουργήσει τυχαία τον μύθο που την περιβάλλει.

Το όνομά της έχει συνδεθεί με τη ραγδαία ανάπτυξη, την τεχνολογική καινοτομία και τη μοναδική σχεδίαση. Από το παράδειγμα της Apple, οι startup επιχειρήσεις έχουν να πάρουν πολύτιμα μαθήματα.

1.    Να προλαβαίνετε τις επιθυμίες των καταναλωτών

Το καταναλωτικό κοινό δεν ζήτησε ποτέ του Macintosh, iPhone ή iPad, γιατί απλούστατα δεν θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί την ύπαρξη τέτοιων προϊόντων. Η Apple πέτυχε, επειδή κατάφερε να δει μπροστά από την εποχή της και να οραματιστεί προϊόντα τόσο ελκυστικά και λειτουργικά ώστε να δημιουργούν στους καταναλωτές νέες ανάγκες και επιθυμίες και να αποτελούν πρότυπο για τους ανταγωνιστές της.

2.    Να δίνετε σημασία στη σχεδίαση των προϊόντων 

Η λειτουργικότητα είναι απαραίτητη, αλλά δεν αρκεί. Καθώς η Apple γνωρίζει καλά ότι ο άνθρωπος έλκεται από την ομορφιά, δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στη δημιουργία πραγματικά καλαίσθητων προϊόντων. Η ελκυστική σχεδίαση των προϊόντων μπορεί να αποτελέσει ένα σοβαρό πλεονέκτημα που θα σας διαφοροποιήσει από τους ανταγωνιστές σας.

3.    Η αξία μπορεί να είναι πιο σημαντική από την τιμή

Μπορείτε να ποντάρετε στη χαμηλή τιμή των προϊόντων σας ή μπορείτε να εστιάσετε στην ποιότητα και να τους προσφέρετε μεγαλύτερη αξία. Αυτό σημαίνει ότι θα στοχεύσετε να προσφέρετε έναν απαράμιλλο συνδυασμό παραγόντων, όπως είναι η υψηλή ποιότητα, η εξαιρετική λειτουργικότητα, η ανθεκτικότητα και η σχεδίαση. Θέλετε να προσφέρετε στους καταναλωτές αυτό που θα προσφέρει τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και τη μακροπρόθεσμη απόσβεση του αρχικού κόστους.

 

ΠΗΓΗ

 

—————

Πίσω