4 λάθη που ρίχνουν κατακόρυφα τους Followers σας στα Κοινωνικά Δίκτυα.
2015-08-20 01:24Τα τελευταία χρόνια κάθε έρευνα, στατιστικό στοιχείο και κάθε πληροφορία στον χώρο του Online Marketing μας επιβεβαιώνει και μας ενισχύει ένα συγκεκριμένο δεδομένο: “Αν θέλουμε να έχουμε αποτελεσματική Διαδικτυακή Παρουσία, πρέπει να λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας τα Κοινωνικά Δίκτυα.”
Σε αυτή την περίπτωση ψάχνουμε πάντα πληροφορίες που απαντούν στο εξής ερώτημα: “Τι πρέπει να κάνω για να είμαι δημοφιλής στον κόσμο μου μέσα από τα Social Media;” ώστε να ακολουθήσουμε τα σωστά βήματα.
Πολλές φορές, από την ανάγκη μας να επενδύσουμε σε κάτι που ξέρουμε ότι αποδίδει, καταλήγουμε να υπερεπενδύουμε και τελικά να έχουμε τα αντίθετα αποτελέσματα. Για αυτό λοιπόν καλό είναι να σκεφτόμαστε πάντα και τα βήματα που δεν πρέπει να ακολουθήσουμε, αν θέλουμε να κρατήσουμε όλους αυτούς τους followers των Social Media, που πασχίσαμε τόσο πολύ να αποκτήσουμε.
Υπάρχουν 4 λάθη που γίνονται συχνά απο επιχειρήσεις, τα οποία σας προτείνω να αποφύγετε στη δική σας Διαδικτυακή Παρουσία.
Χρησιμοποιείτε τα Κοινωνικά Δίκτυα σαν ένα ακόμη κανάλι για να πουλήσετε.
Ο κόσμος δεν ακολουθεί το Fanpage σας στο Facebook, ή το προφίλ σας στο Instagram, για να αγοράσει από εσάς. Όταν θελήσει να αγοράσει, θα έρθει και θα επισκεφθεί ή το κατάστημά σας ή τη σελίδα σας. Τα προφίλ που έχετε στα Κοινωνικά σας Δίκτυα τα ακολουθεί κόσμος που θέλει να σας γνωρίσει σαν επιχείρηση και για να απαντήσει σε ένα σημαντικό ερώτημα: “Γιατί σας χρειάζεται στην καθημερινότητά του; Ποια αξία θα κερδίσει από εσάς;”
Εννοείται φυσικά ότι ενημερώνουμε για νέα προϊόντα και προσφορές που θα βρούνε αν επικοινωνήσουν τελικά μαζί μας για να αγοράσουν, αλλά μην κάνετε μόνο αυτό!
Όπως έχει πει, πολύ επιτυχημένα, ο Matthew Wainwright, Inbound Marketing Manager στη HubSpot, “Δε ζητάς από κάποιον να σε παντρευτεί από το πρώτο ραντεβού, θα ήταν τρομακτικό κάτι τέτοιο. Όταν όμως βομβαρδίζεις σε κάθε σου ανάρτηση και κίνηση τον κόσμο με μηνύματα για να επικοινωνήσουν μαζί σου και να αγοράσουν αμέσως αυτό που προσφέρεις, είναι σα να κάνεις το ίδιο πράγμα. Τους ζητάς να “Δεσμευθούν” χωρίς πρώτα να σε γνωρίσουν.”
Ωραία αναλογία, η οποία αποκαλύπτει ακριβώς πως πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη την ψυχολογία του καταναλωτή.
Αλλόγιστο Tagging στις Φωτογραφίες σας.
Είναι κάτι που το παρατηρώ συνέχεια τον τελευταίο καιρό, κάτι σα μία ακόμη μόδα που αυτό που κάνει απλά είναι να ξεχωρίζει αυτούς που χρησιμοποιούν τα Κοινωνικά Δίκτυα ποιοτικά, από τους υπόλοιπους.
Δε θα επεκταθώ πολύ σε αυτό το άρθρο για τη μόδα του Αλλόγιστου Tagging θα αφιερώσουμε άλλο άρθρο για αυτόν τον λόγο.
Θα σας πω απλά να κρατήσετε στο μυαλό σας το εξής: “Στο Διαδίκτυο ισχύει ρητά και απαράβατα ο Νόμος της Σχετικότητας.” Αυτό που κερδίζει το ενδιαφέρον είναι αυτό που έχει σχέση με αυτό που πάμε να προβάλουμε!
Επομένως, το Tagging στις φωτογραφίες σας είναι κάτι που αποδίδει, μόνο όταν είναι έξυπνο και δημιουργικό και πάντα σχετικό ανάμεσα στο άτομο που κάνετε Tag και τη φωτογραφία που αναρτάται! Κρατήστε αυτό, μέχρι να επανέλθω στο θέμα!
Αναδημοσίευση χωρίς Δημοσίευση.
Ένας άλλος νόμος που ισχύει στον χώρο του Διαδικτύου είναι αυτός της Μοναδικότητας. Πιο απλά, ο κόσμος ακολουθεί τα προφίλ σας στα Κοινωνικά Δίκτυα για να δει και δικό σας ποιοτικό περιεχόμενο.
Είναι έξυπνο, όταν βρίσκεται κάτι ενδιαφέρον σε μία σελίδα που ακολουθείτε να το αναδημοσιεύετε για να δίνετε και τα ανάλογα Credentials της ευγενούς άμυλας. Μη μείνετε όμως μόνο σε αυτό!
Εδώ ταιριάζει και το γεγονός ότι ο κόσμος του Διαδικτύου αγαπάει το Φρέσκο και Ποιοτικό Περιεχόμενο. Τι πιο φρέσκο από κάτι που προήλθε από εσάς (Αρκεί εδώ να μην ξεχνάτε και το Ποιοτικό).
Κινήσεις χωρίς Στρατηγικό Σχεδιασμό.
Αυτό το λάθος βήμα είναι συνήθως και η αιτία δημιουργίας των προηγουμένων. Θέλουμε συνέπεια, συνέχεια και μία Παρουσία που θα κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον του κόσμου που μας ακολυθεί στα Κοινωνικά Δίκτυα.
Αν προσπαθήσετε να επιτύχετε όλα αυτά χωρίς κάποιο πλάνο, θα δείτε ότι τελικά δε θα επιτύχετε τίποτα! Εμπλουτίστε τη σελίδα σας με περιεχόμενο το οποίο:
- Περιέχει πληροφορίες που χρειάζεται το Κοινό σας.
- Δίνει αυτές τις πληροφορίες με τρόπο που κερδίζει τις εντυπώσεις και το ενδιαφέρον.
- Ανατροφοδοτεί τη σελίδα σας με μία συνεχή συνέπεια, που είναι κατάλληλη για να υπενθυμίζει ότι είστε εδώ χωρίς όμως να κουράζει.
Χρησιμοποιήστε λοιπόν τα Κοινωνικά σας Δίκτυα για να αποκτήσετε ένα πιστό, ικανοποιημένο κοινό που ενδιαφέρεται για το αντικείμενο της σελίδας σας και κατ’επέκτασην και της επιχείρησής σας. Ας μην ξεχνάμε ότι αυτή είναι και η πρώτη και κύρια αρχή για να μετατρέψουμε τους επισκέπτες μας σε πελάτες.
—————