6 τρόποι για να ανοίξουν τα μηνύματά σου, υποψήφιοι πελάτες.
2015-08-12 10:26
Ο οποιοσδήποτε μπορεί να στέλνει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Πρώτα κάντε την εξής ερώτηση στον ευτό σας: "Διαβάζω εισερχόμενα μηνύματα απο άτομα που δεν γνωρίζω;"
Αμφιβάλλω οτι το κάνετε. Αντιμετωπίστε το - όλοι ξέρουμε να πατάμε το κουμπί της διαγραφής σε δευτερόλεπτα, σε μηνύματα που δεν επιθυμούμε.
Παραθέτω 6 τρόπους που μπορείς να ξεκινήσεις να κάνεις, ώστε να αυξηθούν οι υποψήφιοι αναγνώστες και να υπάρξει άμεση ανταπόκριση.
(Και στην τελική, το άρθρο αυτό είναι ενα απλό παράδειγμα υποψήφιου μηνύματος, για να σου δωθεί η ιδέα του τρόπου).
1. Δημιούργησε εναν τίτλο που να ενδιαφέρει τον υποψήφιο
Δεν έχει να κάνει με σένα. Έχει να κάνει με το άλλο άτομο.
2. Μη ξεκινάς ποτέ το μήνυμα συστήνοντας τον εάυτό σου, γράφοντας φλυαρίες.
Συγνώμη αλλα αυτές οι εποχές πέρασαν. Το άτομο λαμβάνει καθημερινά μηνύματα. πιθανότατα να τα διαβάζει στο smartphone, το οποίο σημαίνει πως αποφασίζει πιο θα διαβάσει και πιο θα διαγράψει, με κριτήριο τις 5 με 6 αρχικές λέξεις. Μή σπαταλάς άστοχα λέξεις. Κάνε την πρώτη πρόταση να είναι μοναδική, κάτι το οποίο θα τραβήξει την προσοχή του απο τη πρώτη στιγμή.
3. Απέφυγε τα συννημένα, τα hyperlinks κτλ.
Χρησιμοποιόντας τα, το πρόγραμμα διαχείρισης μηνυμάτων τα αναγνωρίζει ως spam, με αποτέλεσμα να καταλήγουν στον κάδο των spam.
4. Διατείρησε το μήνυμά σου λιτό και στοχευμένο.
Χρησιμοποίησε λιγότερες απο 6 φράσεις ανα παράγραφο, με μάξιμουμ 3 παραγράφους. Κράτα το λιτό, στόχευσε στο μήνυμα που θέλεις να περάσεις. Κανείς δεν έχει την όρεξη να διαβάζει αναλύσεις και ειδικά σε μηνύματα που έρχονται για πρώτη φορά απο άτομα που δεν γνωρίζουμε.
5. Διατείρησε την υπογραφή σου καθαρή χωρίς γραφικά και χαριτωμένα λογότυπα.
Είναι απίστευτο το πως άναρχες υπογραφές καταστρέφουν το μήνυμα και το κάνουν να μοιάζει άσχημο. Μή το ρισκάρεις. Δημιούργησε μια καθαρή και απλή υπογραφή την οποία θα χρησιμοιποιείς σε όλα σου τα μηνύματα.
6. Μην "κάψεις" κανέναν
Με το "μην κάψεις κανέναν" εννοώ μη στέλνεις σε κανέναν το μήνυμα 2 φορές πιστεύοντας οτι δεν το διάβασε την πρώτη φορα. Το μόνο που θα καταφέρεις ειναι να μπείς στη λίστα των spam του.
Προτίμησε να μην στέλνεις περισσότερα απο 4 μηνύματα στο ίδιο άτομο σε μια περίοδο 6 εβδομάδων, εφόσον δεν υπάρχει ανταπόκριση. Επανέλαβε μετα απο 90 ημέρες αναγράφοντας την λέξει "Επανάληψη"
Μobile friendly, 6 φράσεις, 3 παράγραφοι, και όλα εξαρτώνται απο το τι ενδιαφέρει τον υποψήφιο πελάτη. Θα έχουμε 100% επιτυχία; Οχι, αλλα υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες να υπάρξει ανταπόκριση, απο οτι συνήθιζες να χρησιμοιείς τα μηνύματά σου.
—————